sunnuntai 14. elokuuta 2011

What a Day!

EILEN oli kauan odotettu lähtöpäivä! Tavattiin Hki-Vantaa lentokentäl kuudelta aamulla kaikkien STSn lähtiöiden kanssa ja hyvästeltii siin perheet, oli aika sad :(




 Meil oli eka lento Lontooseen ja se kenttä oli VALTAVA! terminaalii piti vaihtaa junil ja busseil ja muutenki joka terminaali itsessää oli toosi iso:D siel oli kans iha sikan liikkeit iha Starbucksist Cuccii ni joku päivälähen kyl Lontoosee shoppaa:D mut sit taas asiaan, eli Lontoost lenneettii Chicagoon ja lento kesti 8,5h mut meni aika nopeesti ku jokaisel oli semmoset omat näytöt ni kateltii sit vaa leffoi ja nukuttii :)). Chicagoo päästyämme jokaisen piti ettii ite omat lennot ku jokaine lähti siit sit omiin suuntiinsa. Seki kenttä oli super iso mut hyvin siel kummiski pärjäs:)

 No menin sitte sinne mun lähtöportille ja katoin et aa mun lento o puol tuntii myöhäs, siin sit venailn vähä ja päästii sit lopult koneesee. Se kone oli tosi pieni et siin toisel puolel oli kaks penkkii ja toisel vaa yks:D sain iha private-penkin:)) Sit just ku meijä piti lähtee ni ne kuuluttaa et täs konees o jtn vikaa et kaikki uols koneesta! Olin iha APUA koska mul piti olla sielt Traverse Citystä (mihi lensin Chicagosta) ni jatkolento sinne määränpäähä Marquetteen ni olin iha et ok nyt salee myöhästyn siit. No niin sitte siinä kävikin koska se kone pääs lähtee vast parin tunnin päästä eli missasin mun tokan lennon. Menin sit siel Traverse Citys American Airlinesin tiskille sanoo asiasta ja ne sano et seuraava lento on vasta maanantaina, great. Onneks ne sit järkkäs mulle hotelli huoneen 2 yöks täält paikasta ja lentoliput ja kaikki, thank u so much!

Kirjottelen nyt täält hotelli huoneest ja kaikki o iha hyvi:) paitsi et ei oo matkalaukkuu mis o kaikki vaihtovaatteet. Aik ironist et just eile vitsailtii et joo et vähä ois hirveet jos myöhästyis koneest ja joutuis johoki hotellii :DD nii sitte kävi, mut kyl mä pärjään! Sain just kans kuulla et Brandon (host-iskän veli tuleeki kait hakee mua autol täältä Aubreyn kanssa (host-sisko) ni mun ei tarttekkaa jäädä yöks tänne enää vaa pääsenki jo tänää sinne perheesee, jee! huono puoli vaa et se matka kestää 5h, mut ihasama:D

hotel room

7 kommenttia:

  1. no kylläpä sattuki just nyt! ;D mut hyvä jos kaikki on hyvin!! eihän se 5 tuntii autolla olis ees paha, mut miten se sun laukku???
    -dida-

    VastaaPoista
  2. no älä :DD nii kyl mä sen matkan kestän ja onneks se sikoki tulee mukaa:) ja laukust ei mtn hajuu, ne sano siel kentäl eile et tuo sen tänne hotellille jos se löytyy ni pitää mennä koht kyselee respast!

    VastaaPoista
  3. missä sun laukku on?! oot onneton :D eka myöhästyt koneest ja hävität laukkuskin :D <3: jude ja amisha

    VastaaPoista
  4. jee pääsin kuvaan! :) ja sä vihdoinki tiiät mitä ironia tarkottaa :)

    VastaaPoista
  5. <.d.:D:D:D:D:D mitä jos mulle käy noin oon niin huono enkus voi eiiiiii

    VastaaPoista
  6. voi voi meijän seikkailija-sara ;)

    VastaaPoista
  7. J&A: sain mun laukun onneks sillo sunnuntain!
    M: nii paasit! toi o kyl iha hirvee kuva must mut ei ollu muutakaa:D ja nii tiian, eiks sopinukki hyvi?
    T: kyl sa selviit kuha uskallat puhuu, ei sen tarvi olla oikein, kyl ne ymmartaa:D

    VastaaPoista