sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Track

Track season alko parisen viikkoo sitte. Joka pvä on treenit ain koulun jälkee semmoset puoltoist-kaks tuntii ja kisakausi alko viimevkoll. Mä oon mukan sprintiss, pituushypyss, harjottelen seiväshyppyy ja kuulantyönnöns. Eli yks pvä coachi oli et mee koklaa kuulantyöntöö ku sull o nii paljo voimaa käsis ja sit menin ja yllätys yllätys olin kolmen parhaan joukoss siinä ni ne laitto mut kisaa sil telineel sit Dome meetiin mikä oli semmone tosi iso kisa ja vaa top kolme sai kisata per teline per school. Olin mukan 55m sprintiss, pituushypyss ja kuulantyöönnös. Se oli kauden eka kisa ja olin koko aja vaa whaatt ku ei ollu mitää hajuu mis pitäis olla millonki haha :D Anyways sijotuin pituushypyss kolmanneks out of 30 people ni oli iha ok kaudenavaus mut tulos oli kyl vaa joku 4.5m.. mut treenattii sitä vaa kahten pvän enne kisaa ni whatever :D Sit kuulantyöönnös ne kaikki muut tytöt oli semmosii vähä pyörehköjä ja työns toosi paljo pidemmälle ku mä (yllätys yllätys oon ain ollu nii huono kuulantyöönnös) ja mä olin siel vaa öö mitä ihmett mä teen tääl?:D mut mun luckiest day oli eile ku valkku sano et hei me otettii sut pois kuulantyönnöst, ei kai haittaa? olin vaa et jeeeeeeesss haha ku mä vihaan sitä!!

Sit eilen oltii NITs:ssä mikä o semmone Negauneen koris turnaus mihi tulee kaikkii superhyvii college pelaajii ympäri USAa ni se oli super cool ja sit lopuss oli donkkaus kisa ja ne oli iha hullui!! :D i wish i had some videos..

Ei sit kauheestii muuta viime vknloppun oli TBonen yllätyssynttärit ja ens vkon la on PROM!! so excited ;) kirjotan siit sit lisää myöhemmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti