perjantai 16. maaliskuuta 2012

State Championships

Viime lauantaina oli State Championshipsit eli suomeks Michiganin mestaruuskisat :D
Mul oli kisa lauantaina klo 330 ja lähettiin ajaa sinne 5am eww. Ajettii semmoset 7h mut nukuttii Lenin kaa koko matka ni ei sit ollu niin paha :DD Meit siis lähti sinne mä, Leni(tuli kannustaa), ja molemmat valkut.
Saavuttii sinne noin 12 jollon oli Division 2 kisa käynnis (olin Division 1) ja vähä ajan pääst alettii lämmittelee. Siel oli eriksee lämmittely- ja kisasali, aik cool:) ja ku kisa alko ni tehtii telinekokeilu warm up-salissa ja sit oli yks nopee pikkukokeilu kisatelineill ja sit kisattii.


Kisaajien esittely, national anthem ja sit alko kisa. Ekan oli hyppy: tein ihan hyvän ja sain 9.35 (7) sit nojiksil oli pari pient virhett, ei nii hyvä 8.6 (17) ups haha. Sit puomil tein ehjän sarjan mut sain "vaa" 9.35 (8) mut tuomarit ei laskenu yht yhdistelmää yhdistelmäks ni menetin 0.3 sen takii.. ja pisteil 9.65 oisin voittanu!... :( mut no can do. Pertsil tein kans ehjän sarjan 9.425 ja olin 7. Neliottelus olin 9 (36.725).
4 medals :)

Oon ihan tyytyväine kisaa paitsi oisin tietty halunnu voittaa! :) noi tytöt tuol oli kyl tosi hyvii et en hävinny huonoille :D ja ne treenaa täydellisil saleill joka päivä ja niil on normi pertsi et kai se o iha ok haha. Puomi vaa harmittaa ku se oli nii lähell ja kaikki muutki valmentajat sano et sain way too low scores..
yks cody anto mulle pokaalin mukaa tuomaa onnee :D
Gymnastics on nyt sit ohi :( kinda sad.. mut meill oli hyvä kausi! meil oli gyvä tiimi ja ain hauskaa treeneis<3 valkut oli kivoi ja tuun kyl kaipaa niit :) Neljä tyttöö pääs kisaa Regionalsseihin ja mä pääsin lisäks Stateseihin! ekan meijän koulusta ikinä! Rikoin joka telineel koulun ennätykset ja lisäks koko Uppre Peninsulan enkat :D I just wish I cud come back next year..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti