sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Homecoming

Tää viikko oli homecoming viikko! Joka pvä oli eri pukeutumisteema ja oli kans muuta ohjelmaa ku valmistauduttii perjantain peliin! La oli tanssit :))

MA: Denim day(pukeudu farkkuun) oli aika perus päivä, mut jotku pojat puki päälleen sellaset minifarkkushortsit, nami.

TI: Senior citizens' day(pukeudu kuten vanhat ihmiset) etittii Lenin kaa Mama Julesin(host mom :D) kaapista mahdollisimman vanhanajan näköset vaatteet.

KE: Hat&Jersey day(pukeudu johonki pelipaitaan) sain lainata yhen Joeyn paitaa, #78!
Leni, Travis ja mä


Sit meil oli illalla FlagFootball game eli se oli niiku amerikkalaine futis, mut jokaisel roikku lippu lantiol ja se piti repästä siltä pelaajalta, jolla oli pallo kädessä :) ja vaan tytöt pelas sitä. Pojat oli cheerleadereitä :D Pelissä oli siis Junors vs Seniors( olin Jr) ja me hävittii:(( mut ei se mtn, koska meil oli hauskaa! Aluks en tienny yhtää sääntöi, ku en ees tienny normi futiksen sääntöi ni yritä siinä sitte.. :D MUTTA nappasin kummiski 2 kertaa sen lipun!! ja mun lisäks vaa pari muut nappas sen :D Go Juniors! 
TO: Carbage bug & Duct tape(pukeudu jätesäkkkiin) Tehtii sitte meille ihanat jätesäkki-asut!



PE: Maize&Blue day(koulun värit) Pukeuduttii sinisee ja keltaseen. Sähkökatkon vuoks( ku ei nukuttu koton) ni meil ei ollu kauheesti aikaa laittautuu mut laitettii sit meijän Miners Football-paidat (Miners on meijän koulun joukkue) päälle. Ton kuvan asut ei ollu meijä koulu asu mut mul ei oo nyt kuvaa siit:(


Koulussa koko iltapäivä oli jtn ohjlemaa: mentii auditoriumiin kattoo sellast videoo, jonka pelaajat oli tehny ja sit mentii liikkasalii mis valittii Homecoming King&Queen :) Myös hallwayt oli koristeltu!




Illalla oli sitten se Football Game! pelattiin Norwayta vastaan( toine koulu, ei oikeesti norjasta jos joku ei tajunnu:)). Tunnelma oli tosi hyvä, ku koko koulu oli siel katsomos hurraamas pelaajii ja bändiki oli siel ymsyms. Me sit voitettii se peli 47-12 ni oltii iha ylivoimasii<3 Tos on yks kannustus huuto:

I
I believe
I believe that
I believe that we will win!x5
Boden, Aubrey, Leni ja mä


Ton hetkinen tilanne: 40-12, Go Miners!

LA: Homecoming dance! Illalla oli tannsit ja pukeuduttii sinne ja laitettii hiukset yms. ja tansseis oli hauskaa, wish we would have something like that!

Mä ja Leni

Mä, Aubrey ja Leni

Meijän koulun vaihtari tytöt(paitsi Melissa tos edes)
Suomi,Espanja,Saksa,Thaimaa,Tsekki,Saksa,Saksa
Toi oli paras viikko koulus so far, ku oli nii hyvä yhteishenki ja noi asut oli joillai niiiin hauskoi, ku ne panosti iha kybäl! harmi ku ei oo kuvii niistä:( 



10 kommenttia:

  1. ihana toi sun homecomeing mekko !! kaunis (: <3: julia

    VastaaPoista
  2. haha loistava tää mun KIELITAITO :DDDD ^^

    VastaaPoista
  3. niiii ihanan näköstä! on varmaa ollu iha sairaan kivaaaa!!!! :)
    amis<333

    VastaaPoista
  4. haha kiitti! mut se ei oo mun :( i wish.. <3

    VastaaPoista
  5. me tääl just mietitään et vitsit sul on siistii siel!! J & A ;) <3

    VastaaPoista
  6. heippsan! :) oijoi sun blogi on iha mahtava, oon lukenu sitä alust asti ku kiinnostaa ku itekki lähen nyt jenkkeihin vaihtoon joulun jälkee ja viel STS:n kautta! Ni olin iha sika ilone ku löysin sun blogin,sit ku viel vaikutat niin samantyyppiselt ihmiselt ku mä :) oon kans 16 mut täytän 17 täs marraskuus, et en oo sit varma ooksä syntyny -95 vai -94? =) mietin vaa sitä et miten tutustuit noihin ihmisiin joitten kaa syöt koulun ruokalas siellä? mul on iha sellane fiilis et kumminki syön yksin enkä pääse mihinkää istuu siel sit :D:D

    VastaaPoista
  7. Haha kiitos:)) oon 94 onks sul blogii? Tai aattelitsä pitää?:D tiiätsä viel mihi osavaltioo meet? Öö pari noist oli mun host siskon kavereit ni tunsin ne jo enne ku koulu alko ni oli sit helppo olla niitte kaa:)) ja sit tietty tutustuu uusii ihmisii:D mut vinkkin et mee vaa puhuu ihmisille ja yritä tutustuu mahollisimman monee tyyppiii!
    Ja välil tuntuu et o vaikee saada kavereit i mean tosi moni o sellasii small talk kavereit et jutellaa just kouluss uknow( tai tosi moni tulee puhuu mulle) mut ei oo viel kauhee mont sellast jonka kaa hengaiss after school haha:)) ni et yritä sit heti alust alkae jutella mahollisimman monen kaa ni löydät ne right ones:DD

    VastaaPoista
  8. Alright! :D ei mul oo blogii viel mut aattelin et ehkä vois sit alkaa pitää ku lähempänä toi lähtö =) ja en oo saanu viel tietää sitä et minne meen ja niin et nyt sitä sitte oottelen tässä näin :D okei joo pitää sit tosiaa mennä juttelee ja sillee! :) mut voi vitsi ku kirjotit tuol et ku sait sen ruisleipä paketin ni olit happy ja niin oisin minäki, siis pitääköhä pakata tyylii laukkuu ruisleipää?? hahah :D

    VastaaPoista
  9. Ok:) toi o nii ärsyttävää toi venaamine.. mä sain tietää 2 vkoo enne://
    Ja joo se oli kyl aik ihana yllätys:D onks sul muute fbt?:)

    VastaaPoista
  10. voi kauhee sori ku tää mun viesti tulee nyt näi myöhää, suomeski kiire ton lukion kaa...plus oli syysloma just ni ei ollu hirveest koneel aikaa :D mut siis kumminki ni jooo mäki tyylii saan vast 2 viikkoo enne ku lähetin ne paperit senverra myöhäs..en tajuu kui aina oon niin myöhäs kaikest..haha :D ja jooo on mulla fb!:) voit löytää mut täl linkil: http://www.facebook.com/eahonen1 , jos se ei toimi, niinku varmaa on aika todennäköst ku kaikki sanoo et se ei toimi,vaik toi on ainoo linkki minkä nään ku painan omaa profiilii, mut niin-ni sit eti täl sähköpostil: emsu-auu@hotmail.com , jos ei lyödy tollakaa ni sit Emilia Ahonen on nimi haha kauheet ohjeet mut joo toivottavast löytyy :DDD!

    VastaaPoista